torstai 1. marraskuuta 2012

The last day of October

Kävin tänään äidin luona väkertämässä sushia, jotka sit nautittiin yhteisen ystävämme seurassa valkkari lasillisten kera. Mua ei ehkä mun taidoilla suoraan palkattais sushi ravintolan keittiöön, sillä mun rullat oli kaikki aika perinteistä maki -mallia ilman mitään hienouksia. Ei mitenkään kovin luovaa. However, ne maistu kumminkin hyviltä. Banaani sopii muuten loistavasti noiden täytteeksi. ;)


Mä heitin toppatakin syrjään, kun lumet suli ja kuljen jakussa toivottavasti taas seuraavaan lumisateeseen saakka. Talvessa on kumminkin liian monta kuukautta, kun on pakko verhoutua siihen toppatakkiin.


Jakku H&M // Paita ? // Housut Vila // Kengät H&M // Laukku Longchamp // Korut Glitter, River Island

Nyt rentoutumaan sohvalle, tuijottelemaan kynttilöitä ja juomaan ties kuinka monetta glögi lasillista. Ainoa syy miksi tykkään talvesta taitaakin olla glögi ja kynttilät, muuten koko talven vois mun puolesta skipata. Tai ainakin se vois olla lyhyempi, paljon lyhyempi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti