maanantai 29. lokakuuta 2012

Still alive

Anteeksi muutaman viikon hiljaisuudesta, mutta mun elämä on pyörinyt viime viikot kunnallisvaalien, kavereiden, juhlimisen (heh) ympärillä ja inspiraatio tätä blogia kohtaan on ollut melko nollassa. Myöskin oon huomannut kuinka moni tuttu tätä on lukenut mun Kanadan matkan aikana, ja se on pistänyt miettimään, mitä mä oikeestaan uskallan tänne kirjoittaa? Onhan se kiva, että kaverit ja tutut on kiinnostunut mun elämästä, mutta haluanko niiden kaikkien esim. tietävän, jos mulla on huono päivä? Toisaalta tää ei tuntuis mun blogilta ilman mun purkauksia milloin mistäkin. Niinpä taidan sitten kirjoitella niitä henkilökohtaisempiakin juttuja, mutta pitäisi kai hieman miettiä ennen sitä julkaisu -nappulan painamista.

Tuttuun ninnimäiseen tapaan, mun pää on aika sekaisin. En tiedä edelleenkään mitä elämältäni haluan, stressaan ihan pikkuisiakin juttuja, itken nykyisin tosi helposti ja ahdistaa, kun paino ei tipu "riittävän" nopeasti (kaikki heti nyt) ja ainiin, jotain töitäkin pitäisi etsiä. Kaikesta tästä huolimatta oon tällä hetkellä kuitenkin melko onnellinen. Kanada ikäväkin on hiukan helpottunut, eikä tää Suomi oo niin paska paikka. Oon myös saanut kuulla lähes jokaiselta, kuinka paljon onnellisemmalta vaikutan nyt kuin ennen mun Kanadan matkaan. Hassua, mutta kaipa ne on oikeassa.

Jatkossakin täällä on luvassa kaikkea pinnallista, vähemmän pinnallista, sekavaa sekä mun pääkopan purkamista. Huomiseen!

By the way, pitäis varmaan tehdä uusi banneri, kun tää ei oo enää from Canada. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti