perjantai 28. syyskuuta 2012

Tänään olen...

... kantanut 15 häkkiä ulos kennelistä sekä takaisin sisään. That's sooooooo much fun! Ja mähän oon saanut tehdä ton nyt joka päivä, jippii.

... syönyt omena-kaurapaistosta yhdistettynä lounaana, päivällisenä sekä iltapalana. Mukavaa, kun on yksin, niin voi syödä mitä haluaa, millon haluaa.

... pessyt 5 mäyräkoiraa sekä yhden sheltin. Operaatioon kuului myös kaikkien niiden kynsien leikkuu, hampaiden sekä korvien putsaus ja tietty föönaus.

... skypetellyt äidin kanssa.

... ihmetellyt, kuinka vähän mulla on päiviä jäljellä täällä (4 kokonaista!).

... suunnitellut pakkailun aloittamista, mutta pitääkin ostaa se toinen laukku ensin. Pakko hoitaa se huomenna tai viimeistään lauantaina.

... tehnyt muistilistaa siitä, mitä mun pitää muistaa ostaa.

... sekä listannut myös asioita, jotka pitää Suomessa muistaa hoitaa.

... haaveillut ruisleivästä, salmiakista, omasta kodistani, karpalolonkerosta sekä lasillisesta punaviiniä (tai ehkä kahdesta).

... hermostunut, koska en löydä telkkarin kaukosäädintä. Ihan varmasti sekin on jossain ihan loogisessa paikassa ja löydän sen sitten huomenna.

... kirjoitellut muutaman blogipostauksen.

... todennut, ettei mantelimaito maistu hyvältä teessä. Eikä kyllä varmaan oikeasti missään muussakaan.

... tuijotellut hyvännäköisiä työmiehiä.

...  lukenut BB-uutisia sekä katsonut ennakkoon huomisen salkkari jakson.

... stressannut koiran lennon järkkäämistä.

... nettishoppaillut (mulla on kiva pino mm. uusia vaatteita odottamassa mua Suomessa).

... todennut, kuinka turhia monet mun postaukset on. Nyt CTV:n uutisten pariin (ei oo sitä kaukosäädintä, joten nyt sit katsotaan uutiset).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti