lauantai 1. syyskuuta 2012

Syyskuu = syksy?

Hauskaa syyskuun ensimmäistä päivää! Ilmeisesti kuun puolesta nyt kuuluisi olla syksy, mutta kun lämpötila on yli 25 astetta ulkona, niin mä oon ainakin vielä täysin kesätunnelmissa. Niinpä istahdinkin ulos bikineissä (jospa vaikka sen rusketus vielä tarttuisi), kone mukana ja breezeri kourassa. Ajattelin tulla tänne kirjoittamaan teille pikaiset terveiset (ja ehkä hieman herättämään kateutta siellä syksyisessä Suomessa värjötteleville). Huomenna on silleen jännä päivä, että tasan kuukauden päästä pitäisi ottaa lento kohti Suomea, hui! Niin se aika vaan menee, kun on hauskaa. Kumminkin sitä ennen aion ottaa kaiken irti mun elämästä täällä ja tästä upeasta auringonpaisteesta! Naputtelen teille pari muutakin postausta, jotka ajastan huomiselle. Hauskoja illan jatkoja mun Suomen muruille <3



4 kommenttia:

  1. Mite voi aika mennä näi nopeesti. Just oltii kahvilla ja nyt tuut jo takasi :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijaa! Mut hei ehdottomasti pitää nähdä mahdollisimman pian kun tuun takas <3

      Poista
  2. VOi, ahh rakastan sun blogia! Joka kerta kun tulee teksti niin ahmin alustaloppuun, kerran myöhästyin töistä kun kahlasin sun blogia kokonaan läpi..:D hups! mut jatka kirjoittelua, mä jatkan lukemista!:) Ihailija Rovaniemeltä!;)

    VastaaPoista