perjantai 3. elokuuta 2012

Torstain mietteitä

1. Kovin mukavaa, kun jättää ikkunan illalla auki ja valot huoneeseen. Hyttysverkon läpi tulee jotain pikkuisia mustia lentäviä ötököitä, jotka sit parveilee mun lamppujen ympärillä. Onneksi ne kuolee kun ruiskuttaa niihin hiuslakkaa! Tosin mä saan kans jonkun hiuslakka myrkytyksen samalla.

2. Myöskin sammakon liiskautuminen kengän alle pimeässä on mitä riemukkain hetki.

3. Huomasin tässä myös, että mun Suomeen paluuseen on 2 kk! Mihin ihmeeseen tää aika on mennyt?

4. Saan myös ensi viikolla tänne seuraa Suomesta. Voi Tiina parkaa, kun joutuu kuuntelemaan mun taukoamatonto pälpätystä.

5. Myös viikon päästä on neiti Tequilan ensi esiintyminen kehissä. Hän kohtaa taistelussa isosiskonsa Tiaran.

6. Mulla on kurkku täynnä rakennuspölyä kennelistä. Ja oon kyllä kurkkuani myöten täynnä koko remonttiakin.

7. Kennelin pesukone ei myöskään oo ollut kohta kuukauteen käytössä, Mähän näppäränä tyttönä pesin 15 huopaa käsin - osaan taas arvostaa pesukonetta.

8. Myöskin on todettu, että naama turpoaa kivasti, kun paarma pistää keskelle otsaa.

9. Ai niin, ja mun toinen kennelkenkäkin oli mystisesti ilmestynyt pihalle. Kaipa se on tullut pintaan ja sheltit on sen ystävällisesti pelastanut (=syönyt palasiksi).

10. Mulla on kauhea kasa tekstejä luonnoksissa, mutta miten ihmeessä sen julkaise napin painaminen voi olla niin kovin vaikeaa.

11. Jos en oo jo tätä kertonut riittävän monesti niin jenkkien BB on ihan jostakin. Pitää varmaan kirjottaa tarkempi raportti siitä, kuinka huono se on. Surkeintä tässä on, että katon sitä silti.

12. Oon taas viikonlopun yksinäni, ihanaa! Tulee taas oma aika tarpeeseen. Sentään molemmat pojat on säilynyt hengissä mun murhaavista katseista huolimatta.

Yritän saada jotain järkevämpää (onko mun jutut koskaan järkeviä) julkaistua huomenna.

Jos rakas mummini eksyy lukemaan tätä niin KIITOS, tiedät kyllä mistä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti