perjantai 13. heinäkuuta 2012

Torstain tohinoita

1. Näin ekaa kertaa elävän haisunäädän, enkä vaan raatoa tien vieressä. Haju ei sitten ollut niin kovin miellyttävä kokemus.

2. Hoidettiin sitten ruokaostokset viikonlopuksi klo 22 alkaen ja kotona vasta klo 23. Kiitos Wallmart!

3. Paska päivä, mutta onneksi ystäväni Toblerone, Kinder Bueno ja Mars pelastivat päivän. Punaviini olisi lisäksi ollut kovin iloinen asia, mutta en kehdannut rosvota noilta pulloa.

4. Poikien piti lähteä pe aamulla klo 5 näyttelyyn, mutta päättivätkin siirtää lähdön vasta iltapäivälle pyh pah. Useampi tunti pois mun omasta laatuajasta.

5. Onneksi Sharon tulee aamulla/aamupäivällä pelastamaan mut.

6. Kennelin remontti on jatkunut tällä viikolla ja siellä on ihan tuskaa työskennellä! Rakennuspölyä on joka paikassa (aiheuttaa mulle päänsärkyä), tavarat on sikin sokin, lattiassa on aukko, pesukone ei oo toiminnassa yms...

7. Mun pitäisi laittaa valkaisuliuskat suuhun, mutta suklaan mussuttaminen vie voiton. Milloinkohan mä pääsen nukkumaan, kun ne liuskat pitää olla suussa sen 30 min.

8. Loistavaa viihdettä illoiksi on salkkarien kakkos tuotantokausi (toinen syy, etten pääse nukkumaan).

9. Jenkkien BB alko tänään ja se on ihan tyhmä. PISTE. Suomen on paljon parempi.

10. Tänne on inhottavien inisevien hyttysten lisäksi ilmestynyt järkysti paarmoja, ja näyttääkin mun jalat olevan mustelmien, naarmujen ja hyttysten pistosten lisäksi paarmojenkin syömät. Kuinka hurmaavaa.

11. Tässä tekstissä ei taas vaihteeksi ole mitään järkeä.

12. Oon luvannut tehdä ens viikolla karjalanpiirakoita, mitäköhän siitäkin tulee. Lupaan ikuistaa tämän historiallisen hetken kuvien muodossa. Mom I will make you proud!

13. Viikonlopuksi ajattelin väsätä myös makaroonilaatikkoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti